
Velkommen, vennligst logg inn

BankID
Logg inn med passord
Spørsmål & svar
Årsoppgaven er sendt alle kunder i nettbanken. Husk å velge dato fra 31-12-2024.
Logg inn -> Dokumenter -> Informasjon fra banken
alt.
Logg inn -> Oppgaveliste -> Dokumenter
PÅSKEN 2025
Onsdag 16/4: 09:00 - 12:00
Skjærtorsdag 17/4: stengt
Langfredag 18/4: stengt
2. påskedag 21/4: stengt
- Telefon: 2239 8370, tast 1 sparing privat
- Mandag - fredag: 09:00 - 12:00 og 13:00 - 15:00
- Er du kunde: send sikker melding fra nettbanken. Logg inn og velg Meldinger i menyen
- Banken holder stengt alle helger, samt offentlige fri- og helligdager
PÅSKEN 2025
Onsdag 16. april: siste dag for inn- og utbetaling før påske, vanlige frister (se under)
Skjærtorsdag 17. april: stengt
Langfredag 18. april: stengt
2. påskedag 21. april: stengt
KONTONR og KID
Innbetaling gjøres ved å bruke både kontonr og KIDnr. Du finner riktige nr etter innlogging i nettbanken.
INNSKUDD kl. 17:00
Banken mottar innbetalinger kl. 17 hver virkedag.
UTTAK kl. 14:00
Utbetalinger går kl. 14 hver virkedag, og skal være tilgjengelig på mottakerkonto neste virkedag, avhengig av mottakerbank.
Kontoen har 11 gebyrfrie uttak pr. kalenderår. Se prisliste for detaljer. Den finnes etter innlogging i nettbanken, og på vår hjemmeside, under Spørsmål og svar.
Det er ingen varslingsplikt til banken ved inn-/utbetaling.
For å gi best mulig service må vi ha oppdaterte kontaktdetaljer for våre kunder.
Logg inn -> Innstillinger -> Mine kontaktdetaljer
Du endrer selv e-postadresse, men mobilnr endrer vi for deg. Send oss korrekt mobilnr via Meldinger i nettbanken.
Grunnet sikkerhet er det satt en grense for hvor mye man kan ta ut pr gang i nettbanken. Beløpsgrensen endres selv i nettbanken under Innstillinger i menyen
Logg inn -> Innstillinger -> Nettbankinnstillinger -> Betalinger
Grunnet sikkerhetskrav bes det om at oppsigelse av innskuddskonto gjøres skriftlig via melding i nettbanken. Merk at kontoen blir avsluttet straks banken har fått beskjed, og det kan ikke bes om avslutning frem i tid, eller på en bestemt dato.
Man må først ta ut innestående. Banken bistår deretter med å utbetale opptjente renter.
Logg inn i nettbanken og opprett betaling for innestående under "Betalinger", send deretter melding fra "Meldinger" med opplysning om at konto ønskes avsluttet, samt kontonr for utbetaling av opptjente renter, en konto du eier i annen bank.
Det er ingen varslingsplikt til banken ved kontoavslutning. Kontoen har 11 gebyrfrie uttak pr. kalenderår, inkludert utbetaling av opptjente renter ved avslutning. Vi viser ellers til prislisten på vår hjemmeside.
Ønsker du å bli kunde hos oss? Gå til vår hjemmeside og les om banken og vårt spareprodukt. Der finnes praktisk info, samt vår prisliste med rentesatser.
Under avsnittet "Søk om sparekonto" finnes lenke til søknadsregistrering.
Aldri gi fra deg informasjon om bankID, koder eller passord. Bank, politi, eller andre skal aldri be deg oppgi slike opplysninger. Blir du bedt om å oppgi BankID er det svindel.
Får du e-post eller SMS med lenke til en nettside, og er usikker på om det er trygt å åpne, søk selv opp gjeldende aktørs nettside og gå inn derfra. Ønsker du å kontakte banken skriftlig? Logg inn i nettbanken og send sikker melding.
Vær på vakt, det er ingen grense for hvor utspekulerte svindlerne er. Skulle uhellet allikevel skje, ring oss så snart som mulig.
Trygge lenker med gode tips for å unngå svindel:
TELENOR.NO - svindeltrender Telenor spår vil prege 2025
SVINDEL.NO - oversikt over metoder svindlerne bruker for å lure oss, av FINANS NORGE
NETTVETT.NO - informasjon, råd og veiledning om sikrere bruk av internett, av NorSIS (Norsk senter for informasjonssikring)